Неділя, 08.12.2019, 12:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Старокостянтинівський
ліцей імені М.С.Рудяка

Головна » 2008 » Жовтень » 5 » Ліцей
21:59
Ліцей

Метою діяльності ліцею м. Старокостянтинова є задоволення потреб суспільства в формуванні здорової (фізично, психологічно та духовно) компетентної, соціально адекватної особистості з розвиненою потребою в самореалізації і самовдосконаленні, з гуманістичним світосприйняттям та почуттям відповідальності за долю України, її народу, людства.

Розбудити інтерес до пізнання світу, розвивати природні здібності, не заважати саморозвитку, підготувати майбутніх будівничих України - ось головні засади діяльності нашого ліцею.

Тема над якою працює колектив ліцею "Створення оптимальних умов для стимулювання розвитку та саморозвитку учня як суб'єкта пізнання, суб'єкта життєдіяльності та життєтворчості".
У нашому ліцеї:
28 класів - 672 учнів 
3 ліцейні групи (профільні)
8 класів допрофільної підготовки.

Зміст освіти у ліцейних групах збагачений за рахунок введення профільних спецкурсів, курсів за вибором, які, задовольняючи потреби громадськості, допомагають формувати творчу особистість.

Навчальний процес забезпечує 57 педагогічний працівник. Управління ліцеєм здійснює директор ліцею Франчук Т.І. та заступники:
- з НВР - Соколовську Н.І. - 1 ст., Білик С.В. 1 ст.
- з МР - Шуляковська Л.І. - 1 ст.
- з ВР - Карпова Ю.В. - 1 ст.
Рада ліцею, Піклувальна Рада ліцею, Учнівська Рада ліцею.
У ліцеї діють такі форми управління:
1. Контроль за станом викладання.
2. Аналіз і регулювання навчального процесу.
3. Моніторингові дослідження (додаток "Аналіз освітньої діяльності за 2003 рік").
4. Корекція, узагальнення досвіду, впровадження інновацій і т.д. Зміна змісту освіти на сьогоднішньому етапі розвитку вітчизняної школи веде до змін її технологій, надає їй особистісної спрямованості. Якими конкретно технологіями потрібно користуватись, щоб для дитини освіта набула життєвого сенсу, щоб вона вчилася з задоволенням? З метою вирішення цього питання:
1. Всі педагогічні працівники ліцею у 2008 році пройшли курси з питань використання інноваційних технологій.
2. Відповідно підбирається тематика педрад:
- Особистісно-зорієнтоване навчання з позицій гуманізації та демократизації навчально-виховного процесу.
- Використання інноваційних педагогічних технологій в школі І ступеня.
- Диференціація навчання школярів на основі індивідуальних прогнозів їх навчальних досягнень.
3. Організовується робота:
- Психолого-педагогічного семінару "Сучасні проблеми психології індивідуального та диференційованого підходу до учнів під час навчання".
- Семінару-практикуму "Використання інноваційних педагогічних технологій".

Однією з головних вимог особистісно орієнтованих технологій є активне стимулювання учнів до самостійної освітньої діяльності, зміст і форми якої повинні забезпечувати учневі можливість самоосвіти, саморозвитку, самовираження в процесі оволодіння знаннями.
З метою виконання цієї вимоги ми працюємо:
- Над розширенням фонду підручників (за 2002-2003 роки придбано підручників на 10 тисяч грн.);
- Придбанням методичної літератури для вчителів (2000 грн. за 1 рік);
- Довідкової літератури (довідники, енциклопедії);
- Розширенням комп'ютерної бази (20 тисяч грн.), підключенням до мережі INTERNET;
- Всі ліцеїсти І курсу виконують курсові роботи (проекти), захист яких відбувається у червні під час навчальної практики;
- Ліцеїсти є членами наукового товариства "Пошук", готують наукові роботи. У 2004 році було представлено до І етапу захисту 17 науково-дослідницьких робіт, 11 з яких були переможцями і призерами міського конкурсузахисту;
- Ліцеїсти - активні учасники Міжнародних та міських конкурсів ("Кенгуру", "Левеня", "Колосок" та інші).

Рішенням педради від 14.11.2002 року у ліцеї прийнята і діє Програма пошуку, навчання та виховання обдарованих дітей "Творча особистість". Головна мета Програми - відтворення духовного та інтелектуального потенціалу України, розвиток національної культури, утвердження духовної єдності українського народу шляхом: - постійно діючої системи пошуку, добору обдарованих дітей до ліцею;
- модернізації методів і форм організації навчально-виховного процесу з обдарованими дітьми;
- використання для роботи з обдарованими дітьми комплексу навчальних програм, планів, виховних заходів;
- покращення інформаційного забезпечення;
- забезпечення розвитку творчих здібностей обдарованих дітей, їх інтелектуального рівня.

Слід зазначити, що активні та інтерактивні методики у ліцеї застосовуються не тільки для проведення навчальних занять з учнями, але і для організації проведення педрад (захист ідеї, робота в групах, мозковий штурм), для організації навчання класних керівників (як правило тренінги), проведення годин спілкування вчителя та учнів (класних годин), у роботі з батьками.
На заняттях "Школи молодого вчителя" молоді колеги розглядають педагогічні ситуації та знаходять шляхи їх вирішення.
Реалізувати свої творчі можливості ліцеїсти можуть і в системі позакласної роботи.
Педагогічний колектив прагне, щоб ліцей став улюбленим місцем для учнів, де б вони могли не лише вчитися, а й жити повноцінним духовним та соціальним життям. За словами В. Сухомлинського: "Школа - це тонкий і чутливий музичний інструмент, який творить мелодію людської гармонії, що впливає на душу кожного вихованця, але творить лише тоді, коли добре настроєний" Саме так виникла ідея створення такого простору, який сприяв би вільному розвитку усіх здібностей учнів, формував би потребу інтелектуального, духовного, культурного розвитку. Ця ідея втілилась в асоціації клубів, гуртків, спортивних секцій, молодіжних об'єднань під назвою - "Гармонія".

Головним завданням асоціації є формування нової ментальності школярів шляхом удосконалення навчально-виховного процесу.
Мета "Гармонії":
- Утвердження принципів загальнолюдської моралі, формування духовних цінностей у дітей, гармонії їх відносин з природою, високого інтелекту, забезпечення високої художньо- естетичної освіченості особистості.
- Розвиток індивідуальних здібностей і талантів учнів, забезпечення умов для їх вдосконалення і реалізації.
- Виховання на основі національних традицій духовної культури особистості, морально-етичних якостей, піклування про фізичний розвиток, власне здоров'я, шанобливого ставлення до людей, доброзичливості, відповідальності за доручену справу, здатності до аналізу, самоаналізу та самооцінки.
Визначено зміст та напрямки роботи:
- Робота здійснюється за принципом наступності і безперервності.
- Утвердження принципів загальнолюдської моралі.
- Створення умов для реалізації творчих здібностей учнів.
- Вироблення системи ціннісних орієнтацій членів об'єднання через мистецьку, спортивну, творчу діяльність.
- Сприяння розвитку організаторських умінь і навичок, становлення іміджу особистості.
- Здійснення індивідуалізації виховання.
- Забезпечення належного рівня загальної культури поведінки у ставленні до себе та оточуючих.
- Створення умов для співпраці та співробітництва.
Створено кодекс членів об'єднання "Гармонія":
1. Ми маємо спільну мету, спільну справу.
2. Ми шануємо один одного.
3. Ми ніколи нікого не принижуємо.
4. Ми намагаємось стати кращими.
5. Ми допомагаємо тим, хто цього потребує.
6. Ми вчимося слухати один одного, навчатись один в одного.
7. Ми цінуємо старання інших, говоримо про це відверто.
8. Ми відчуваємо відповідальність за себе і за тих, хто поряд.
9. Ми збагачуємо свої знання, уміння, здоров'я.
10. Ми даємо правильну, справедливу оцінку.
11. "Ми" завжди важливіше, ніж "Я".

Переглядів: 1154 | Додав: book2 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Жовтень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Погода
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Наше опитування
Чи хотіли б Ви взяти участь у МАН?
Всього відповідей: 261
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0