Середа, 11.12.2019, 11:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Старокостянтинівський
ліцей імені М.С.Рудяка

Проекти

Ліцей – це особливий дух!

Ліцей – це спосіб життя!

Свою діяльність учнівське самоврядування здійснює через реалізацію проектів.

Чому саме проектна технологія? Інновація? Дань моді? Дозвольте заперечити.

Саме така структура діяльності: діагностично-прогностичний, підготовчий, діяльнісний, узагальнюючий етапи для нашої роботи була притаманна завжди. Намагаючись іти в ногу з часом, свою діяльність ми оформили як проекти, ввібравши історичну педагогічну практику, досвід роботи колег, узагальнивши власний досвід.

Ми виходимо з того, що сучасне життя потребує не інертних людей, не лише виконавців, а творчих особистостей, лідерів, високоінтелектуальних, високоінтелігентних, які мають чітку життєву позицію, легко адаптуються до соціуму, комунікабельних, які аналізують, приймають чіткі рішення, конкурентоздатних, впевнено прямують до своєї мети.

Саме проектна діяльність допомагає реалізації цих завдань. Адже це система навчання та життєвої практики учня, в основі якої цілеспрямована практична діяльність школяра, що здійснюється на основі його самостійного вибору. За німецьким педагогом А.Флінтером, проектна діяльність – це навчальний процес, у якому обов’язково беруть участь розум, серце і руки: осмислення самостійно здобутої інформації через призму особистого відношення до неї та оцінку результатів діяльності в кінцевому результаті. Робота над проектом – це навчання здобувати нові знання та застосовувати їх на практиці.

Участь у шкільних проектах забезпечує активне залучення до вирішення власних життєвих завдань, допомагає набути досвід висококваліфікованого фахівця, сприяє розвитку індивідуальності людини, її вихованню як суб’єкта власної діяльності та життя.

Ми дійшли висновку, що участь учнів у проектах збагачує життєвий досвід – досвід самостійного і творчого вирішення практичних життєвих завдань.

А ще – «Метод проектів – метод планування доцільної діяльності у зв’язку з розв’язанням якогось навчально-шкільного завдання в реальній життєвій обстановці». У. Кілпатрик.

Що нам дає проектна технологія?

  • Ознайомитися з технологією життєвого проектування;
  • працювати над реалізацією різних видів проектів, давати оцінку та самооцінку їх презентації;
  • вміння планувати діяльність;
  • уміння працювати в команді;
  • набувати власного життєвого досвіду;
  • будувати алгоритм самореалізації особистості;
  • уміння використовувати, інтегрувати власний досвід на вирішення життєвих ситуацій.

З чого розпочинається робота?

  •  Із ідеї, звичайно, яка презентується на учнівській раді.
  •  Здебільшого ідея знаходить підтримку.
  • Дослідження умов та шляхів реалізації.
  • Делегування повноважень, визначення центрів учнівської ради, які будуть працювати над реалізацєю проекту.

Глобальний проект навчального закладу «Ліцей-це ми, наше сьогодення та наше майбутнє» здійснюється за допомогою реалізації проектів (додаток Ц), які розкривають пріоритетні напрямки діяльності виховної роботи у ліцеї.

Кожен проект представлений міні-проектами,  які дають можливість охопити ширше коло діяльності,  задіяти до активної роботи значну кількість ліцеїстів. Кожен проект – кропітка,  цілеспрямована робота педагогічного та учнівського колективів, ініціатором якої є учнівська рада ліцею за підтримки координаторів центрів учнівської ради:

-  Вибори Президента ліцею» ;

-  «Посвята у ліцеїсти»;

-  «Ніхто не забутий, ніщо не забуте»;

-  «Створення та організація роботи козацького загону «Нащадки героїв»;

-  «Зігріємо людські серця своїми небайдужими серцями»;

-  «Даруємо людям добро»;

-  «Літо у «Світанку». Загін «Волонтер»;

-  «Спілкування не має кордонів»;

-  «Не спалюй своє майбутнє»;

-  «Ліцей – наш дім, ми – господарі в нім»  тощо.

Аналізуючи діяльність учнівського самоврядування, усвідомлюю його значущість, важливість, необхідність у становленні особистості ліцеїста: формуванні поглядів, життєвих принципів, моральних цінностей, відповідальності, ініціативи, соціальної активності. Адже кожен ліцеїст причетний до організації життя свого навчального закладу, сприяє збереженню його традицій та примноженню честі та слави ліцею.

Чіткість прогнозування, планування, аналізу роботи, забезпечення належного рівня діяльності дають позитивні результати. Учнівська рада ліцею ділиться своїм досвідом роботи:

2008 р. – «майстер-клас» заступника директора з виховної роботи щодо організації діяльності учнівського самоврядування у ліцеї;

2009 р. – семінар педагогів – організаторів з питання роботи учнівського самоврядування;

2009 р. – зустріч лідерів учнівського самоврядування навчальних закладів міста, презентація роботи учнівського самоврядування членами учнівської ради ліцею;

2010 р. – презентація роботи учнівського самоврядування ліцею під час проведення громадської ради міста;

2010 р. - обмін досвідом, виступ заступника директора з виховної  роботи Карпової Ю.Б, під час проведення серпневої освітянської конференції.

Більшість випускників ліцею стають лідерами студентського самоврядування.

Хотілося би вдосконалити досвід власної роботи, спираючись на кращі надбання, досвід, досягнення учнівського самоврядування інших навчальних закладів.

 

Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Погода
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Наше опитування
Чи хотіли б Ви взяти участь у МАН?
Всього відповідей: 261
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0