Середа, 11.12.2019, 12:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Старокостянтинівський
ліцей імені М.С.Рудяка

Ніхто не забутий, ніщо не забуте

НАЗВА ПРОЕКТУ: «НІХТО НЕ ЗАБУТИЙ, НІЩО НЕ ЗАБУТЕ»

 

УЧАСНИКИ ПРОЕКТУ: Повітц Т. М,, вчитель - методист, вчитель зарубіжної літератури, класний керівник 6-Б класу, Кухарчук Н.Б., вчитель І категорії, вчитель історії Учні 6-Б класу

БАЗА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ: Старокостянтинівський ліцей

МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ: вшанувати пам'ять про тих, хто загинув у полум'ї Великої Вітчизняної війни, показати всю жорстокість, з якою знищували наш народ, розширити знання учнів про звільнення рідного краю від німецько - фашистських загарбників; виховувати в учнів повагу до героїзму, відваги і стійкості співвітчизників, вшанувати всіх учасників захисту Батьківщини; формувати патріотичні почуття гордості за старше покоління.

ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЕКТУ:

за кінцевим результатом - теоретика - практичний

за змістом - міжпредметний

за кількістю учасників-колективний( груповий)

за тривалістю - середньої тривалості

за ступенем самостійності - дослідницький

за характером контактів - зовнішній

ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ:

початок : травень 2010 року    закінчення : серпень 2010 року

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ:

1.     Активізація героїко - патріотичної роботи в ліцеї в позашкільний час

2.     Зібрати краєзнавчий матеріал по темі Великої Вітчизняної війни для музею Бойової слави ліцею

3.     Розробка і оформлення матеріалу у вигляді проекту

РЕСУРСИ:

Людські: наявність кваліфікованих вчителів

Матеріально — технологічні: наявність досвіду вчителів, комп'ютера

Інформаційні: додаткова література, матеріали краєзнавчого музею

ПОТРЕБИ: папір, допомога у створенні та розмноженні матеріалів

ЕТАПИ ТА ЗАВДАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:

 

ЕТАП

ЗАВДАННЯ

ДІЯЛЬНІСТЬ

ТЕРМІН

РЕЗУЛЬТАТ

І. Діагностико - прогностичний

Розробити план реалізації проекту, визначити мету, характер майбутньої діяльності

1 Розробити маршрут екскурсій

2. Діагностика готовності учнів до реалізації проекту.

Травень

2008

1. Приблизний план і маршрут екскурсій.

2. Приблизне визначення типів і видів завдань учням.

ІІ. Підготовчий

1.  Збирання необхідної інформації, матеріалів.

2.  Підготовка учнів до туристичного походу.

1.  Поділ учнів на групи і розподіл завдань.

2.  Робота в краєзнавчому музеї та бібліотеці.

3. Закупівля паперу, дисків.

Кінець

травня -

початок

червня

Отримання необхідних матеріалів, розробка маршруту екскурсій.

ІІІ. Діяльнісний

Організація екскурсій

Проведення екскурсій по місцям бойової слави

4 червня,

5 червня,

10 червня

Систематизація зібраних раніше і ново отриманих матеріалів (рукописний варіант)

 

ІV. Узагальнюючий

Експертиза та оформлення матеріалів

Узагальнення та оформлення висновків та результатів.

Захист проекту.

Кінець червня

Рукописний та електронний варіанти зібраних матеріалів, фотоматеріали

 









 

 

Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Погода
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Наше опитування
Чи хотіли б Ви взяти участь у МАН?
Всього відповідей: 261
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0