Неділя, 08.12.2019, 11:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Старокостянтинівський
ліцей імені М.С.Рудяка

Науково-пошукова діяльність

    Мала академія наук     Наукове ліцейне товариство
    Науково-дослідна робота старшокласника - це величезна напружена праця, нерозривно пов'язана з навчальними заняттями. Учень, що проводить наукові дослідження, добровільно бере на себе додаткове навантаження. Звичайно, виникають питання: як знайти час для наукової роботи, як поєднувати її з навчальними та домашніми заняттями, різними обов'язками у школі і вдома, із вільним часом та дозвіллям, як при цьому зберегти високу працездатність, щоб на все вистачило часу, щоб якість навчальної і науково-пошукової роботи була на достатньому рівні?
   Одним із шляхів вирішення цієї проблеми, на нашу думку, є використання п'ятидесяти годин навчальної практики на першому курсі ліцею для написання ліцеїстами курсових робіт, що передбачено Програмою пошуку, навчання та виховання творчих, обдарованих дітей "Творча особистість", затвердженою науково-методичною радою ліцею, і організовується згідно Положення про курсову роботу учнів ліцею.
    Таким чином практика на першому курсі ліцею передбачає:
І. Вивчення теоретичних засад щодо організації та методики науково-дослідної роботи учнів:
  • Культура навчальної праці.
  • Робота з науково-літературними джерелами і архівними матеріалами.
  • Методи науково-дослідної роботи.
  • Організація і оформлення підсумків науково-дослідної роботи.
  • Робота з науково-літературними джерелами і архівними матеріалами.

ІІ. Написання курсової роботи під керівництвом педагога.
ІІІ. Захист курсової роботи.


Наукова робота в МАН - перша творча робота учня

    Наукова робота в МАН - це перша творча робота учня, що самостійно виконується ним на базі знань, умінь і навичок, здобутих у ліцеї при вивченні навчальних предметів. Під час виконання науково-дослідницької роботи учень уперше отримує не лише право, а й обов'язок самостійно розв'язувати певне коло питань, пов'язаних із її виконанням.
    Наукові роботи можна умовно поділити на такі групи:
  • експериментальні;
  • експериментально-теоретичні;
  • теоретичні;
  • реферативні.
     Роботи, які можуть бути віднесені до однієї з цих чотирьох груп, мають свою специфіку як за виконанням, так і написанням.
     Експериментальні - це роботи, в яких представлені результати досліджень, отримані учнями під час їхньої безпосередньої роботи на експериментальних установках з вивчення фізичних властивостей речовин. Результати досліджень пояснюються на основі порівнянь із відомими раніше або на основі відомих теорій чи закономірностей.
     Термін "експеримент" (від лат. "experimentum" - спроба, дослід) означає спостереження досліджуваного явища у певних умовах. Експеримент первинний відносно теорії і вважається критерієм її істинності. 
     Експериментально-теоретичні - це роботи, в яких учні вчаться моделювати результати дослідів із метою їх аналітичного опису (тлумачення).
     Теоретичні роботи - роботи, в яких на базі узагальнюючих побудов учні вчаться адекватно відтворювати навколишній світ.
     Реферативні - це роботи, в яких проводиться аналіз відомих із літературних джерел явищ, законів, закономірностей, фактів, і на основі цього робляться власні висновки.

Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Погода
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Наше опитування
Чи хотіли б Ви взяти участь у МАН?
Всього відповідей: 261
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0